Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74183150
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 4321 din data: 15-10-2013 pusa de peri florica :
·  asociatia de locatari str horia 3-5 + episcopiei nr 2 se afla in situatia urmatoare : constructia este racordata la punctul termic de pe str Episcopiei si o parte a locatarilor vrea sa ramana in aceasta situatie. O alta parte, MAJORITATEA , spune administratorul imobil, doreste bransament la gaz si prin urmare retine lunar suma de 50 lei pt fiecare apartament (si pt. cei ce nu doresc racordarea la gaz), sustinand ca \"minoritatea se supune majoritatii\" . Este legal sa mi se impuna o lucrare de INVESTITIE, nu de reparatie sau imbunatatire confort termic?

Intrebarea nr. 4303 din data: 03-09-2013 pusa de chiper ovidiu :
·  In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 27/2002, privind solutionarea petitiilor, termenul legal de solutionare al petitiilor este de 30 de zile. Acesta era raspunsul dumneavoastra la o alta intrebare postata de mine.ETE ca a trecut mai bine de o luna si nu am primit raspuns.Este vorba despre Intrebarea nr. 4289 din data: 26-07-2013 pusa de Chiper Ovidiu

Intrebarea nr. 4283 din data: 23-07-2013 pusa de Cristina C :
·  Buna ziua, Azi fetitele mele de 11 ani au mers impreuna cu prietena lor de aceeasi varsta si cu mamam acesteia la strand si au fost nevoite sa plateasca bilet intreg, deoarece nu aveau carnet de elev la ele. Eu stiu ca in Romania invatamantul e obligatoriu si nu cred ca se pune problema ca niste copii de 10-11 ani sa nu fie scolarizati. Acesta mi se pare un abuz, dar data viitoare vom alege sa mergem acolo unde suntem respectati.

Intrebarea nr. 4275 din data: 09-07-2013 pusa de constantinescu teodor :
·  Buna ziua. Daca in data de 09.07.2013 am platit o suma de aproximativ 70 lei privind impozitul pentru garajul pe care il detin cand se actualizeaza saitul primariei privind taxele si impozitele. Am verificat dupa cateva ore si nici o modificare. Va multumesc

Intrebarea nr. 4270 din data: 30-06-2013 pusa de Druia Aurelia :
·  ne intrebam dacà mai are rost sà scriem e-mailuri pe adr,Primariei, daca tot nu primim raspuns.La intrebarea 4242/3.05.13,nici pana azi nu s-a raspuns,desi sesizarea este inca actuala, ba mai mult,ne intrebam dacà ci care se ocupa de peisagistica parcului Padurice,au observat cà intre rododendroni nu au ce cauta copacii de dud, care fac numai mizerie cu fructele negre,pe aleile albe.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4321 din data: 15-10-2013 pusa de peri florica :
·  asociatia de locatari str horia 3-5 + episcopiei nr 2 se afla in situatia urmatoare : constructia este racordata la punctul termic de pe str Episcopiei si o parte a locatarilor vrea sa ramana in aceasta situatie. O alta parte, MAJORITATEA , spune administratorul imobil, doreste bransament la gaz si prin urmare retine lunar suma de 50 lei pt fiecare apartament (si pt. cei ce nu doresc racordarea la gaz), sustinand ca \"minoritatea se supune majoritatii\" . Este legal sa mi se impuna o lucrare de INVESTITIE, nu de reparatie sau imbunatatire confort termic?
Raspuns din data de 07-11-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu Legea nr. 230/2007, art. 25 alin 1 lit. b si alin. 2, pentru adoptarea hotararilor in adunarea generala a asociatiei de proprietari cu privire la stabilirea fondurilor de investitii pentru consolidarea, reabilitare si modernizare, votul fiecatui proprietar are o pondere egala cu cota - parte din proprietatea comuna. De asemenea, hotararile adunarilor generale vor fi luate cu votul majoritatii membrilor asociatiei de proprietari prezenti la adunarea generala convocata sau reconvocata, dupa caz. In statutul propriu al asociatiei de proprietari pot fi prevazute si alte conditii, dar nu mai putin de jumatate plus unu din voturile celor prezenti la adunarea generala convocata sau reconvocata.
Totodata, mentionam faptul ca doamna administrator ne-a prezentat un tabel nominal privnd acordul de conectare al imobilului situat in str. Episcopiei nr. 2 cu str. Horea nr. 3 - 5 la reteaua de gaze, in care majoritatea proprietarilor si-au dat acordul prin semnatura, inclusiv dumneavoastra.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4303 din data: 03-09-2013 pusa de chiper ovidiu :
·  In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 27/2002, privind solutionarea petitiilor, termenul legal de solutionare al petitiilor este de 30 de zile. Acesta era raspunsul dumneavoastra la o alta intrebare postata de mine.ETE ca a trecut mai bine de o luna si nu am primit raspuns.Este vorba despre Intrebarea nr. 4289 din data: 26-07-2013 pusa de Chiper Ovidiu
Raspuns din data de 17-09-2013 :
Stimate domn,
Sesizarea dumneavoastra cu privire la iluminatul public stradal a fost comunicata Directiei Tehnice din cadrul Primariei Municipiului Arad care a luat legatura cu SC ELBA SA in vederea remedierii situatiei in zona mentionata.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4283 din data: 23-07-2013 pusa de Cristina C :
·  Buna ziua, Azi fetitele mele de 11 ani au mers impreuna cu prietena lor de aceeasi varsta si cu mamam acesteia la strand si au fost nevoite sa plateasca bilet intreg, deoarece nu aveau carnet de elev la ele. Eu stiu ca in Romania invatamantul e obligatoriu si nu cred ca se pune problema ca niste copii de 10-11 ani sa nu fie scolarizati. Acesta mi se pare un abuz, dar data viitoare vom alege sa mergem acolo unde suntem respectati.
Raspuns din data de 26-07-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam ca petitiile anonime se claseaza, conform Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind activitatea de solutionare a petitiilor. Va rugam sa reveniti cu numele dumneavoastra pentru a putea comunica sesizarea serviciului de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad spre o competenta solutionare.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4275 din data: 09-07-2013 pusa de constantinescu teodor :
·  Buna ziua. Daca in data de 09.07.2013 am platit o suma de aproximativ 70 lei privind impozitul pentru garajul pe care il detin cand se actualizeaza saitul primariei privind taxele si impozitele. Am verificat dupa cateva ore si nici o modificare. Va multumesc
Raspuns din data de 12-08-2013 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam raspunsul compartimentului de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad:
Obligatiile de plata achitate de catre domnul Constantinescu Teodor la casieria Directiei Venituri in data de 09.07.2013 s-au actualizat pe site-ul Primariei Municipiului Arad - www.primariaarad.ro, Directia Venituri, sectiunea Impozite si taxe locale, in ziua urmatoare efectuarii platii.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4270 din data: 30-06-2013 pusa de Druia Aurelia :
·  ne intrebam dacà mai are rost sà scriem e-mailuri pe adr,Primariei, daca tot nu primim raspuns.La intrebarea 4242/3.05.13,nici pana azi nu s-a raspuns,desi sesizarea este inca actuala, ba mai mult,ne intrebam dacà ci care se ocupa de peisagistica parcului Padurice,au observat cà intre rododendroni nu au ce cauta copacii de dud, care fac numai mizerie cu fructele negre,pe aleile albe.
Raspuns din data de 02-07-2013 :
Stimata doamna,
In parcul Padurice, inainte de insamantarea gazonului si plantarea arborilor, arbustilor si a florilor, s-a facut reteaua de irigare subterana cu temporizator si pompe. Irigarea se face zilnic in intervalul orar 23.oo - 07.oo.
In ceea ce priveste curatenia, aceasta se efectueaza zilnic.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved